در آموزشگاه گپ زبان انگلیسی را متفاوت بیاموزید !

شروع دوره جدید کلاس های I.P.I روزهای یکشنبه سه شنبه
28 اکتبر, 2013
همایش رایگان دوره G.P.S با تخفیف ثبت نام
6 نوامبر, 2013

کانون پیشرفته زبان های خارجی گپ  با هدف آموزش کلیه زبان های خارجی از سال ۱۳۷۶ اقدام به اخذ مجوز نمود و از همان سال فعالیت فرهنگی و آموزشی خود را به طور رسمی آغاز نمود.  آموزشگاه گپ آموزش کلیه زبانهای زنده دنیا که بالغ بر ۳۰ زبان می باشند را در برنامه خود دارد.

این مرکزبا تجربه 15ساله درآموزش دوره های مختلف زبان انگلیسی و دیگر زبانهای زنده دنیا و استفاده از متد های جدید و بهره مندی از اساتید مجرب افتخار این را دارد  که در خدمت علاقه مندان به امر آموزش باشد.

زبان انگلیسی در این مرکز شامل دوره های مختلفی است که به شرح زیر می باشد:

  • دوره های ترمیک با سیستم آموزش  Top Notch و کتابهای جانبی
  • دوره مکالمه بدون کتاب  (G.P.S) :  طراحی و اجرای آن  به صورت انحصاری توسط این مرکز بوده و اساس آن تکنیک تصویر سازی ذهنی می باشد و ماندگاری زبان را برای زبان آموز مادام العمر میکند.
  • دوره عمومی زبان با جزوه انحصاری گپ (I.P.I)  : که به راحتی  زبان آموزان را از سطح مبتدی در 6ماه به تسلط برچهار مهارت زبان (speaking – listening – Reading – Writing)  رسانده  و دانشجو پس از طی این دوره  به راحتی می تواند در کلاسهای Ielts شرکت کند. 
  • دوره  Ielts , Toefl
  • دوره بحث آزاد و فیلم  ویژه  سطوح بالای متوسطه  تا پیشرفته
  • دوره تربیت معلم TTC
  • برگزاری دوره ویژه شرکتها و موسسات دولتی و خصوصی در محل شرکت
  • دوره مکالمات و مکاتبات بازرگانی

دیگر زبانهایی که در این مرکز تدریس میشود شامل: فرانسه -آلمانی – ایتالیایی- اسپانیایی-  روسی- ترکی – هلندی-  عربی  – سوئدی- چینی – ژاپنی  و… می باشد. برگزاری دوره این زبانها بصورت کلاسهای نیمه خصوصی و ترمیک و با جدیدترین منابع آموزشی میباشد.

دوره مصاحبه سفارت کانادا (کِبِک) و همچنین آزمون مدرسه ایتالیایی در این مرکز با بهترین اساتید تحصیلکرده خارج و به صورت کاملا تضمینی و تخصصی برگزار میگردد.

این مرکز در حال حاضر هیچ نمایندگی در سطح تهران ندارد و کلیه کلاسها در مرکز ونک به  آدرس:  “گاندی- کوچه 18- پلاک 18”  برگزار می گردد.

 

لازم به ذکر است اسامی مشابه و دوره های دیگر که در مراکزی غیراز ونک  برگزار می گردد مورد تایید این مجموعه نبوده و هیچگونه ارتباطی به کانون زبان گپ ندارد.