چگونه به راحتی مکالمه انگلیسی را بیاموزیم؟

آغاز ثبت نام دوره های ترمیک (Top Notch)
29 نوامبر, 2013
چگونه لغات انگلیسی را یاد بگیریم ؟
1 دسامبر, 2013

 English-Study-Abroad

 

انگلیسی زبانی بین المللی است، هم در تجارت و هم در سیاست. با یادگیری زبان بین المللی، درهای زیادی به روی ما باز می شود. باعث ایجاد ارتباط اجتماعی می شود و نیز قدرت همکاری با سایر افراد پیدا می کنیم. هرچند یادگیری انگلیسی دشوار است، اما تکنیک هایی هم وجود دارد که کار را راحت تر می کند. این تکنیک ها را انجام دهید تا به زودی شما هم نیز به راحتی مکالمه انگلیسی را بیاموزید.

چگونه؟

1 از الفبای آوانگاری بین‌المللی استفاده کنید

الفبای آوانگاری بین‌المللی (International Phonetic Alphabet (IPA)) را یاد بگیرید. برای خیلی از زبان آموزان، تلفظ لغات انگلیسی سخت است. اما الفبای آوانگاری این مشکل را حل می کند. به گفته دانشگاه آریزونا، الفبای آوانگاری بین‌المللی (IPA) الفبایی است که طرز بیان انسان را به صورت حرف نشان می دهد. علامت های IPA را حفظ کنید. بعد به لغات انگلیسی نگاه کنید. با استفاده از IPA لغات را تلفظ کنید. هنگام تلفظ به صداهای انگلیسی دقت کنید.

2 اطراف خود را انگلیسی کنید

خود را مجبور به صحبت و نوشتن به زبان انگلیسی کنید. فیلم های انگلیسی زبان تماشا کنید و کتاب های انگلیسی بخوانید و به متن موزیک های انگلیسی گوش کنید. این کارها باعث می شوند که شما انگلیسی واقعی را بشنوید و صحبت برایتان راحت تر شود. هر کلمه انگلیسی که دیدید یا شنیدید، معنی آن را پیدا کنید. معنی باید از یک منبع معتبر باشد. هر وقت که لازم بود از دیکشنری استفاده کنید.

3    انگیزه داشته باشید

برای یادگیری انگلیسی باید هیجان داشته و همیشه با انگیزه باشید. هر وقت که لازم بود استراحت کنید، به مکان هایی که مردم انگلیسی زبان ساکن اند بروید، با دوستانتان مطالعه کنید.

 

کانون پیشرفته زبانهای خارجی گپ با مجربترین اساتید و متفاوت ترین دوره های آموزش زبان انگلیسی ،

از ابتدای آموزش تا پیشرفته ترین سطح زبان در کنار شماست.